Tuesday 22 August 2017

Mihaela Popovici Tsd Forex


Scandalo PSD PMP Mihaela Popovici SE D LA Ion Tabugan, majoritatea n Consiliul Judeean depinde de Bsescu Majoritatea PSD PMP n Consiliul Judeean mai depinde doar de Traian Bsescu Preedintele Tabugan recunoate pubblico c nici nu vrea s aud de Liviu Dragnea i de oamenii lui, n timp ce socio-democraii l atac dur pe Deputat ii sollecitare s cear scuze pentru pubblico c s-ar fi ludat cu realizri ce nu I se datoreaz n vreun fel. ntre organizaiile judeene PSD i PMP din Cara-Severin sare consum n momentul de fa un fel de dragoste cu de-un sila. Ion Tabugan recunoate deschis acest lucru, mai birre ce DUP un fost inta unor atacuri destul de dure lansate pe Facebook de cura cu PMP formeaz majoritatea socio-democraii n Consiliul Judeean Cara-Severin. Totul un plecat de la expunerea lui Tabugan, n mediul virtuale, un unor probleme ale judeului cura s-ar fi rezolvat prin implicarea sa diretta n CEI opt ani petrecui n Parlament. Printre acestea, reabilitarea drumului de Rudria, asfaltarea de Strzi n Mehadia i opotu Nou, realizarea aduciunii de ap Globu Ru i Plugova, Alimentare cu ap la Sichevia, renovarea unor coli, Lpunicel Moceri, Crbunari, Lpunicu Mare i Altele, reparaii la cmine culturale , Biserici i Drumuri n mai multe Localiti din jude. Realizrile prezentate de Tabugan au iritat-o ​​pe Mihaela Popovici, preedinte al TSD Cara-Severin i, totodat, Consilier judeean. n aceast din URM calitate, Mihaela Popovici I-A cerut deputatului s prezinte scuze cetenilor pubblica assistenza pe i-ar fi minit. Ai enumerat realizrile fcute de PSD Cara-Severin n Perioada n Perioada guvernrii Ponta Doamna Luminia Jivan un nceput demersurile pentru toate aceste lucrri, mpreun cu Domnul preedinte Silviu Hurduzeu, Carolina de CND fceau echip la Prefectur, iar acum sunt Continuate la Consiliul Judeean. i-a scris consilierul judeean lui Tabugan. Pe preedintele PMP Cara-Severin i candidat pentru un nou mandat de Deputat nu l surprinde deloc atacul venit din Tabra pesedist, cura Culmea, i este aliat n Consiliul Judeean. Nu-l surprinde deoarece PSD joac la ateptare n CEEA ce privete numirea celui de-al doilea vicepreedinte al administraiei judeene. Peseditii ateapt s vad poziia PMP la alegerile Parlamentare din 11 decembrie, pentru ca abia Apoi s propun nlocuitor pentru Mihai Bona. n CEEA ce privete atacurile de pe Facebook, Tabugan este convins c PSD-ului i este squadra pentru scorul de la Parlamentare. Nu-s eu la cura le ia locul n Consiliul Judeean e nelegerea lui Ionu Popovici, de la centru s-a SPUS c nelegerile, protocoalele fcute nainte de unificare rmn valabile, iar eu rispetto asta, nu am ce comenta. pot ns s Nu merg cu stnga, nu am sperma. Pe Facebook m-a atacat o doamn cura m Aprecia foarte mult CND Eram n Aliane (n. r. 8211 Luminia Jivan). Dac sunt atacat, nseamn c reprezint un pericol, al vzut n Tabugan un pericol. Dac toi am trage n aceeai direcie, PMP ar fi un vero e proprio pericol pentru locul doi la deputai pentru PSD. Pe Mihaela Popovici eu chiar nu o cunosc, v dau cuvntul meu. Cred c a fost un cont fals de Facebook, eu nu am contestat realizrile nimnui, le-am artat pe ale mele. Primarii Confirma pot PSD. Eu am fcut bilanul celor opt ani, nu al ultimilor Patru. Dragnea e cel mai mare mincinos din ara asta, i-am SPUS-o in Parlament, peseditii IAR s-mi girava i mie CND au avut timp s fac ei acele lucruri, ei n ase Luni ei Nu au avut timp nici s se dezmeticeasc din hrtii. un comentat Tabugan. Uetete za elektinu un plyn Zdaj se vm vae Ty za elektinu un plyn podezele vysok, ale nechce se vm fare srovnvn nabdek Odrazuje vs od zmny dodavatele nekonen paprovn Mme een: porovnme distribun sazby za elektinu i plyn un vybereme tu pro vs nejvhodnj. Un budete CHTT pokud, zadme za contro i zmnu dodavatele. Prmrn etme 2320 korun ron na elektin un korun 2560 na plynu. Vte, kde najdete nejlevnj benzin ve SVM Okol mio ano. Vyzkouejte Nae vyhledvn erpacch Stanic podle adresy Nebo MSTA, KDE se PRV nachzte.

No comments:

Post a Comment